وبلاگ سامان کتاب

موضوعات مختلف مربوط به شما

وبلاگ سامان کتاب

موضوعات مختلف مربوط به شما

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

چگونه برنامه تویسی را شروع کنم

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۰، ۰۸:۲۹ ق.ظ

🔵چگونه برنامه نویسی را شروع کنم

 

 

 

🟦با سلام خدمت شما دوستان عزیز امروز می خواهم تجربه خودم که در پایه نهم سن ۱۵ سالگی برنامه نویسی یاد گرفتم را با شما در میان بگذارم

 

 

⬛من از روزی که برنامه نویسی را شناختم فقط دنبال پیج ها و کانال های اینستاگرام و تلگرام بودم که چیزی یاد بگیرم 

ولی فقط زمان خودم را تلف می کردم تا یک روز به کانال یوتیوب:«مستر پروگرامر»کانال مهدی کاظمی اشنا شدم 

اول ویدیو های گوناگون را باز می کردم ولی چیزی را متوجه نمی شدم تا اینکه اول یکی از ویدیو ها گفت: پیش‌نیاز این ویدیو دانستن HTML است 

 

و منم رفتم داخل همین کانال گشتم تا پیداش کردم و کامل ۱ساعت رو گوش دادم و از انجا با برنامه نویسی اشنا شدم

بعد ازhtml دیگر زبان های دیگر به اسانی برایم خلاصه شده بود 

و بعد از این همcss را یاد گرفتم که با همین موضوع بود

 

 

شما نیز می توانید از کانال آقای کاظمی یاد بگیرید 

https://youtube.com/c/MisterProgrammer

 

مستر پروگرامر

 

فیلم آموزش HTML داخل کانال مستر پروگرامر

 

https://youtu.be/su_FgUnbs9o

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی